s' här kommer kung av sand

ja just nu lyssnar jag på Gyllene Tider.. Vissa av deras låtar är faktiskt bra :)
jag ska strax sova, för imorgon ska jag ta bussen vid 07.37, wei! nej men är riktigt trött faktiskt.
förut fick jag något flipp, så jag började platta mitt hår (vilket jag aldrig gör på kvällarna) och så sprang jag runt till mammas rum och tillbaka till mitt rum, så gjorde jag säkert tio gånger. så frågar mamma mig vad jag håller på med.. vad har man för svar på det när man inte vet själv? hahha..
imorgon blir det att plugga väldigt mycket, för måste få G på engelska provet på fredag..
hoppas att det är lika fint väder som det var idag! :)
bilden är tagen i helgen ;)
Godnatt!
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0