s' nationella idag då

ja idag hade jag då nationella i engelska, gick sådär faktiskt.
men aja efter det var det vanliga lektioner, slutade vid två tiden för att det hände massa saker.
sedan var det att åka och möta upp min kusin i Mölndal som jag skrev igår. Jag skulle träffa henne för hon skulle fixa mina naglar, är jättenöjd verkligen! :D
efter det åkte jag till ytterby där manda befann sig, var där till kanske tio och sedan var det dags att åka hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
idag fick jag även brev om mitt sommarjobb, jag ska jobba jättenära mig som vårdbiträde inom hemtjänsten :)
aja nu ska jag strax sova faktiskt är hur trött som helst..
mina naglar! :D
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0