s' slut på lovet..

ja, imorgon börjar skolan. längtar inte direkt mycket, eftersom nu börjar allt plugg! men ska verkligen skärpa mig i skolan, så dags att börja imorgon? ;)
det var ju IFK-Brommapojkarna idag, det blev 1-1 och det var den sämsta matchen på väldigt länge!! IFK spelade inte alls bra, nej bäst att glömma den och hoppas att de gör bättre ifrån sig nästa match! :)
sitter just nu och lyssnar på musik och överför några bilder ifrån min kamera! borde egentligen sova, men är inte direkt trött :)
min underbara lillebror ♥
hahaha han tog tag i min fot och drog mig ♥
fråga mig inte vad han gör..
så otroligt söt ♥
nej nu får det räcka med bilder :)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0