s' jag lever!

jag kom hem ifrån vedbände i lördags, riktigt underbart att vara där ♥
ska slänga ut lite bilder någon dag därifrån och så kan jag ju berätta lite vad som har hänt där, men det orkar jag verkligen inte nu, för jag är riktigt trött och jag ska upp vid kvart över 8, halv nio imorgon :( För jag ska fixa mina naglar hos min kusin!
Idag är det även en vecka (!) kvar tills jag börjar skolan igen, usch på ett sätt längtar jag dit men ändå inte.. ;)
Nej men nu ska jag faktiskt krypa ner i min säng och sova, godnatt ♥
mina naglar förra gången jag fixade de :)
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Cissi

Bloppis på bloggen! Kolla gärna om du hittar något! :)

DATUM: 2010-08-18 | TID: 23:52:26
URL: http://ceciliav.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0