M&S' svar på tal (:

Vilket gymnasium har ni valt?`
Sandra går sitt första år på Katrinelunds gymnasiumet här i Göteborg och läser omvårdnads programmet, och Manda går sitt första år på Ester Mosesson och läser hotell & restaurang.
Håller ni på med någon sport?
Nej, manda är lat som tusan och gå upp och ner för trappan i skolan är en sport för henne!
Sandra därimot har gått i fotboll i många år men fick en knä skada så hon var tvungen att sluta. Hon är i stallet någon gång i veckan, och ska snart börja gymma!
S: Om man bortser från möjligheter och pengar, hur vill du att din framtid ska se ut?
Jag vill jobba inom vården som ambulansförare, ha två barn en kille och en tjej, bo i ett stort hus i Göteborg, och alltid ha kvar min bästa vän manda :)
S: Hur är en perfekt vän för dig?
En som är snäll, bryr sig, man kan lita på, ha roligt med, är omtänksam.
S&M: Vad är era favorit låttexter?
Det är alltid olika på vilken dag det är och vad man är på för humör, men en som det alltid lyssnas på när vi åker bil är Pop into my heart med Fame. Man blir så glad av den.
M&S: Vilket klädesplagg tkr ni är ett måste till våren? :)
Jeansleggings! och allt annat smått o gott, söta tunikor, söta linnen!
M&S: hur lärde ni känna varann ? :)
Ja du, i förskolan och ettan gick vi i parallell klass med varandra, och ingen av oss har något speciellt minne av varandra. Sen i sexan började lilla Sandra i Mandas klass och vi började lära känna varandra, sen blev vi bättre o bättre vänner genom msn och sms faktiskt. Tack gud för comviq ;)
S: sjunger du i duschen?
Haha, jo ibland händer de att jag gör det
S: är du nöjd med ditt liv?
Jo det är jag allt, men ibland inte :)
S: varför började du blogga?
För att kunna skriva av mig om allt möjligt :)
S: något pinsamt du gjort?
Haha är pinsam varje dag, men det som först ploppa upp i min hjärna var när jag och manda drack och var på Kungsten så hade jag väääldigt hala skor på mig, och jag skulle hinna först så jag sprang och ramlade pladask på rumpan. Jag skyndade mig därifrån och gick tillbaka efter 5 minuter, då stod alla kvar och skrattade...
M&S: Hur går det med kärleken för er? :)
För Sandra går det lite upp och ner, och för Manda går det uppåt just nu ;)
// säändr & määnds

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0