s' 16/2-10

godmorgon!
kunde tyvärr inte blogga igår, blogg.se ville verkligen inte som jag ville. aja nu är jag här iaf :)
sitter på jobbet och ska snart äta lite! jag & pappa var uppe vid hans område för en liten stund sedan, har vart inbrott nere vid källaren, det var lite läskigt att gå ner dit faktiskt.. aja slutar vid halv 4 idag, då ska jag åka hem till pappa och sova där..
kan berätta lite om gårdagen.. gick upp vid kvart i sex, segt som fan! men sen var det att åka till jobbet. slutade sent, men mötte upp manda i stan så åkte vi till Sibylla och käkade lite :) Var hur trött som helst :$ Sen var det hem och sooova!

men nu ska jag käka, min mage kurrar (a)

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0