s' dagens

Dagens lista:

Dagens humör: stressad, glad, trött
Dagens borde: plugga :)
Dagens klädsel: just nu tröja och shorts men sen vet jag inte!
Dagens vill ha: en ny data och mobil :)
Dagens planer: plugga,plugga och kanske plugga lite till? ;)   
Dagens beroende: mobilen
Dagens tråkigaste: haha att jag måste plugga :) 
Dagens frisyr: just nu utsläppt men får se under dagen hur det blir :)
Dagens onyttiga: ingenting ännu faktiskt :D  
Dagens bästa: hum ingenting ännu, men sen blir det antagligen att jag har pluggat :)
Dagens sämsta: att det är så tråkigt med att det är så sjukt mycket snöö ute!

men nu ska jag käka frukost sen blir det att plugga! Tänkte nog börja med musiken, för den verkade vara enklast ;)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0