s' hjälp mig!

Orkade inte dra mig till skolan idag, tänkte faktiskt plugga hela dagen. Har nämligen en engelska redovisning imorgon och på fredag ska jag ha medicinsk grundkurs prov.. Jag måste även lämna in en musikläxa!
Så min dag blir till att plugga faktiskt, skulle nog aldrig hunnit annars om jag hade gått till skolan, för jag har inte ens börjat med engelskan, bra sandra! Men som tur är har jag hittat det som jag behöver så det blir ju lite lättare iaf :)
Dock har jag lite svårt med musikläxan, så tänkte om NI kunde hjälpa mig?

Det är så att jag ska välja en låt och skriva om men jag kommer inte på någon bra och tänkte att nu kunde hjälpa mig med att komma på en bra låt! 
Vilken låt gillar ni?

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0