s' plugg söndag

Har hållt på att plugga i stortsätt hela dagen! Först var det engelskan som jag höll på att göra (dock hade jag ganska mycket pauser så det tog ju sin stund).. Nu håller jag på med någon svenska läxa som ska vara klar tills imorgon. Har läxförhör om hur man känner igen en dikt? Fattar inte direkt varför man ska ha läxförhör i det men aja det ordnar sig säkert :) Sen ska jag även ha skrivit två dikter tills imorgon, dock har jag bara en kvar så det är lugnt :)
Men jag är riktigt stolt att jag har pluggat hela dagen, brukar alltid ge upp men nu gjorde jag fan inte det :D
Tänkte även börja med en redovisning som vi ska ha på onsdag men den hann jag faktiskt inte med!

Imorgon börjar jag tjugo över 10, underbart att man har sovmorgon på måndagar!!

Men nu ska jag fixa klart svenskan, puss på er :)

känn en doft av kärleken

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av M

tack så mycket! :D

DATUM: 2010-03-01 | TID: 00:04:23
URL: http://conler.blogg.se/
Skrivet av M

Det är köpt på H&M :)

DATUM: 2010-03-01 | TID: 00:05:23
URL: http://conler.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0