s' sista dagen på jobbet imorgon!

tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag ska sova :) ska upp vid sex imorgon igen, härligt *eller inte*.. Men slutar dock 12 så jag överlever!
jag längtar sjukt mycket till mars, för då har jag gott om pengar så jag kan köpa mig en mobil, äntligen! har ingen aning om vilken ännu men jag tror det blir en Sony Ericsson W715, men som sagt vad är inte säker.
Sedan ska jag även köpa mig en dator, då jag har råkat göra en spricka i min data som jag har nu, illa! Fick ju presentkort på SIBA vid jul så det kommer nog fixa sig :)
Tänkte krypa ner i sängen nu, är riktigt trött och har ont överallt, eh nu klagar jag nog för mycket!




Fortsätt att skriva frågor till oss, ni får svaren imorgon så kom igen nu!


/ säändr

 










Kommentarer:
Skrivet av Awwiee

okioki :D lottar ut finalisterna imon

DATUM: 2010-02-18 | TID: 23:22:32
URL: http://duhittahit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0