s' sjukhus + sjukgymnast på samma dag

Hej på er.
har inte kunnat komma in på bloggen på ganska länge, så det är därför det inte har blivit något.. men nu är jag tillbaka iaf :)
Vid 10 idag så var jag på sjukhuset för att se hur mitt knä har blivit. Såren har blivit bra, fast jag kanske fortfarande hade en infektion i mitt knä, men det var inte säkert. Läkaren tittade, vred på mitt knä osv, kände ingenting för första gången ;D
Sen efter det besöket blev det att gå in till en annan byggnad för att sätta sig ner och vänta i 20 min.. Skulle nämligen ta ett blodprov för att se om jag hade infektion eller inte!
Aja väl inne blodprovs salen, så skulle hon ta i min arm (det varw det jag gjorde innan själva operationen, så jag visste hur det kändes och det gjorde ju inte ont så var fanska lugn). men när hon väl börja sätta i nålen så känner jag att hon håller på trycker där nålen är i (!!!) så jag tittade på henne, då börjar hon ta ut blod ifrån mig.. Då säger jag att jag får ont, då säger hon att hon inte hittade mitt kärl! Fyfan vad äckligt det var, det gjorde jätteont :(

Man får väl hoppas på att det blir bra!!
Om en stund blir det att åka till sjukgymnasten, berättar mer om det efter det ;)

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0