s' stygnen borta!

Blir en sen uppdatering igen, men har inte vart hemma på hela dagen så :)
Idag blev det skolan då för min del, jobbade typ ingenting på lektionerna *oj*.. Aja efter skolan så kom Lenny och hämtade mig så vi stack till Vårdcentralen, blev ganska irriterad på hur man blev bemött där, nästan alla på vårdcentralen var jätteotrevliga och sånt. men väl inne där jag skulle ta bort stygnen så var sjuksköterskan jättetrevlig så det fixade sig :)
Så nu har jag bara tejp över såren, två jättesmå sår!
Sen efter det stack jag hem till manda och var där fram till 10 ungefär och nu ska jag strax sova, ska upp tidigt imorgon och höll på att försova mig idag *illa*..

Nästa vecka är det lov, fast då ska jag jobba så blir ingen sovmorgon för mig :( Usch! Aja pengar kan väl alltid vara bra att ha ;)

Nu måste jag stänga av datorn, ska ta bussen vid 8 imorgon!

Godnatt!

 

/ säändr














Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0