s' vill börja gymma nu!!

nu är det nästan en månads sen jag opererade mig (på måndag faktiskt..)
knäet är hur bra som helst, har bara tejpbitar på själva såren. men det värsta av allt är att jag knappt har några muskler kvar i knät och jag har verkligen INGEN balans kvar.. Och jag har fått massa uppgifter ifrån min sjukgymnast som jag kan göra på ett gym. För jag ska nämligen träffa henne i april och då måste jag ha tränat något.. Men har jag börjat med någon övning? nej verkligen inte, men nu blir det att sätta fart på det.. Ska börja gymma nu, vi har ju ett gym i skolan så det blir att gå dit :) Vill verkligen få lite muskler osv nu, för jag saknar verkligen att träna!
Ska verkligen bevisa att jag ska göra det också, ska helst göra det två gånger i veckan! Visst är jag duktig?
Det är verkligen hemskt att jag ine har kunnat träna på hur länge som helst.. Usch för det!!

men nu tänkte jag sova!



/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0