s' 2/1-10

Sitter här vid mammas dator då min data är så jäkla seg.
Igår hann jag faktiskt inte att blogga, för när manda och hennes mamma kom och hämta mig så stack vi direkt till Donken *mums* efter det åkte vi hem en kort stund. För när vi väl var hemma kom jag&manda på att hemmakväll är öppet och ville såklart hyra film så det blev att åka dit (a) Hyrde fem filmer och köpte fanta.
Tittade på en film igår, the notebook, grymt bra! Grät hela tiden (a)

Sov då hos manda och idag vaknade vi vid 1, riktigt skönt att sova ut! Blev att åka hem vid halv 4 för att äta, så snart ska jag gå i och duscha och fixa iordning mig, för ska träffa manda snart tror jag (:

Men ni får ha en bra lördag!

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0