s' 22/1-10

måste skynda mig lite nu.. ska gå om typ 30 min och jag har både frukost, smink och hår kvar.. panikpanik..

är hur trött som helst också, kunde kanppt komma upp förut. usch sådant är riktigt jobbigt. Man vill ju bara ligga kvar i säängen :(


Dagens Lista!
Dagens humör: Skit trött, kommer vara lätt irriterad
Dagens borde: Sminka mig och göra mig iordning
Dagens klädsel: Leggings, vitt linne och någon svart tröja över, har aldrig använt den haha.
Dagens vill ha: Pengar
Dagens planer: Skolan, vara med manda
Dagens beroende: Ingenting tror jag
Dagens tråkigaste: att jag var tvungen att gå upp
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens onyttiga: Ingenting ännu ;D
Dagens bästa: Vene inte ännu dagen har knappt börjat
Dagens sämsta: Att bussarna inte gå oftare.

Men nu ska jag börja fixa mig!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0