S' 26/1-10

Först och främst vill jag säga grattis till min äldsta storasyster som fyller 29 år idag (L)

Var i skolan idag, haha fyfan vad roligt jag, jennifer och emelie hade det! (L) Men efter skolan blev det att åka och möta upp manda på Backa plan, för att köpa present till Veronica och Liam.. Sedan hämtade mamma mig där och vi åkte direkt till Virre, för de slog ihop hennes och liams kalas så det blev en och samma dag, väldigt smart :) var där kanske i två timmar sen blev det att åka till manda, var där till halv 11 sen var det dags att dra hem! (;

Och nu sitter jag här och ska strax se när bussarna går imorgon och sedan blir det att soova! :)


Manda, finns för dig hela tiden, jag älskar dig! du vet att jag finns för dig varje sekund, varje minut, varje timme (L)


 

älskar er!

 

/ säändr 


Kommentarer:
Skrivet av Awwiee

Jaa ellerhur -.-

Åh det är ju ni kul att ni tittade in :D

DATUM: 2010-01-28 | TID: 23:10:38
URL: http://duhittahit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0