s' lillebror ritar på mitt provpapper

hum just nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att manda ska komma hit :) vet inte rikitgt när hon kommer men får väl hoppas på snart. Man kan inte göra något annat än sitta vid datorn än så länge för det är sjukt mycket med snö och är hur rädd som helst att ramla (a) haha jag vill inte skämma ut mig mer tack, bara amanda som fattar vad jag menar ;)
just det jag har missat ett prov som jag inte vet om jag ska ha ändå? så jag tog med mig det för säkerhetsskull och ska plugga lite ifall hon säger till mig att jag ska ha provet ändå :P Men då har min kära lillebror målat med bläckpenna på ett av papprena :o aja som tur är så har han inte kladdat på texten, men ändå haha!

jag tror att jag ska logga ut härifrån nu och titta lite på tv. tror att pappa kollade på fotboll så varför ska man inte titta på det? ;)

/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Johanna welin

sv sandra: ha ha, men det gör väl också snart? ;> japp det gjorde jag!

DATUM: 2010-01-16 | TID: 14:43:30
URL: http://johannawelin.blogg.se/
Skrivet av Johanna welin

sv sandra: Du ser ut att passa bäst i grönt om jag ska vara ärligt. fr ditt långa, mörka hår :)

DATUM: 2010-01-16 | TID: 16:56:13
URL: http://johannawelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0