s' många planer ♥

skolan idag var helt okej, fast väldigt segt att gå upp bara. Man var ju lite småtrött men vad gjorde det?
gympa första lektionen, var inte med så hade rast ganska länge, sedan var det arbetsmiljö och då kom det två personer som pratade hela lektionen. Sedan var det dags för vård och omsorg, fick tillbaka våra prov vi hade innan lovet och fick G+ så är ganska nöjd :) gjorde inte mycket under den lektionen heller, sedan var det lång rast för vi inte hade någon engelska. Efter det var det matte *suck* men hon hade genomgång hela tiden så slutade vid 2 för vi hade ingen engelska :)
Blev att möta upp manda och handla lite. Hittade en mysig tjocktröja förr 200kr och en klänning för 49!
Sedan var det att åka hem och träffa mamma och lenny. Åt lite och glodde TV ♥
Nu sitter jag vid Mandas dator och ska strax dricka tee och glo film, mys!
Längtar till sommaren, fan vad mycket planer jag och manda har! Hoppas allting går :D
Men nu ska jag dricka tee haha!
Jag skriver säkert ett inlägg när jag har kommit hem ♥
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0