s' skolan börjar imorgon

har inte skrivit på fyra dagar, vet faktiskt inte varför men jag har inte orkat med datorn mycket och vill inte ta datan före allt annat, men ni förstår säkert.
Dagarna har bara flygit förbi, imorgon är det dags att gå upp tidigt och dra sig till skolan. Ska vara där redan klockan 8 med gympa men ska dock inte vara med pga. mitt knä.
Igår var det bästavännens födelsedag så det var att "sjunga" för henne på morgonen och ge henne lite paket, och sedan på kvällen var det kalas för henne :)
Idag blev det att gå upp vid 11 tiden för att sedan dra hem till mamma och fixa sig. Sen blev det att gå ut i kylan och åka till min farmor. Där mötte jag upp pappa och niklas som ville åka pulka och snäll som jag är åkte jag med honom, haha. Har inte åkt pulka på åår! Sedan kom även Oliver och Liam så blev att åka med de med, undra om jag kommer få träningsvärk imorgon för att jag sprang upp för backen 10000 ggr? haha.
Vi gick upp och fick i oss lite mat sedan blev det presenter, fick pengar och presentkort på SIBA så i slutet av månaden blir det att köpa ny dator, ÄNTLIGEN! (L)
Kom hem vid 7 tiden, träffade manda sedan blev det att vara hemma tidigt..

Ska nog krypa ner i min säng nu och soova!
Godnatt!

/ säändr 

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0