M' don´t cha

Känns helt meningslöst att vara med på den här bloggen eftersom jag aldrig skriver någonting, men det var ju faktiskt min idé att skaffa den förra sommaren så det är smällar man får ta :)

Är faktiskt min oturs dag idag, jag som är så himla klumpig hela tiden kanske kan kalla alla dagar min otursdag men den här var ändå helt klart värst! Sov ingenting på natten så svin trött går jag upp ur sängen och kan inte hitta mitt linne, efter det springer jag runt som en galen höna och letar efter en toffs. När det är 5 minuter kvar tills min lektion börjar så sitter jag och sminkar mig. Efter många om och men kom jag därimot tillslut till skolan, och då är det ju självklart kaos där också. Underbara dag, kan du bara ta slut nu? :)





Detta får köpas hem till min syster dotter Lilly, nya kläder behövs ju alltid! :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig!

Puss & kram Määnds


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0