s' 10/3-10

okej, jag är verkligen inte bra på detta.. har sådan bloggtorka idag så det inte är sant.. har försökt i tjugo min nu att komma på något att skriva :)
men iaf, dagen har vart helt okej.. mamma väckte mig tjugo i åtta (!!), fick panik för jag trodde jag började kvart över, men sen kom jag på att jag började tio över 9. så det blev att fixa sig och åka till skolan och ha matteprov. gick la sådär, det var skitsvårt verkligen..
men sen rullade skoldagen på som vanligt, slutade tio över 2 så det var gött :)
sen när jag kom hem städade jag faktiskt mitt rum, är riktigt chockad över det själv, men det blev en stor städning iaf (:
sen var jag hemma hos manda också.
sitter här och pluggar lite engelska, sjukt tråkigt men det måste göras :)
dagens outfit;
randig tröja - ginatricot
vitt linne - cubus
mjukisbyxor - blåvitt shopen

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0