s' 22/3-10

Ganska länge sedan jag bloggade märkte jag :)
Men helgen har iaf vart hur bra som helst, orkar inte berätta om den just nu ;)
Idag var det ju skolan, började dock 12 för hade inget prov. Slutade vid 3, lite tidigare än vanligt.. Sedan drog jag, Benne, Emelie och Jennifer in till stan för att jag skulle köpa smink.
Sedan blev det att åka hem till Manda, jag hade tänkt att åka hem först men jag hade glömt mina nycklar hemma så ah jag kom ju inte in.. Smidigt gjort eller vadå?
Aja har typ inget att skriva så nu ska jag lyssna på lite musik och sen lägga mig.. vi hörs imorgon!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av M

Kul :D

DATUM: 2010-03-23 | TID: 07:49:50
URL: http://conler.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0