s' 7/3-10

usch jag ogillar verkligen söndagar. Nu får man vänta hur länge som helst innan det blir helg igen..
nu tänkte jag plugga på omprovet som jag har imorgon i medicinsk, inte bra sandra.. börjar ju tjugo över 10 imorgon så hinner även att plugga lite på morgonen :)



har ju bestämt mig att verkligen satsa på skolan nu, oavsett vilket ämne.. så i veckan kommer jag plugga väldigt mycket, ska även hem till min syster på tisdag för att plugga matte & engelka. fast matten är iof viktigare för ka ha prov på onsdag, men lika bra att göra engelskan också! eller hur? :)

tråkigt på en matte lektion..

men ska plugga! kanske hinner ett inlägg sen :)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0