s' 8/3-10

förlåt för det förra inlägget, men jag är riktigt sur.. jag har fått IG-varning i Idrott! Fattar inte hur jag kan få det när jag inte kan vara med på gympan tack vare skadan?
Plus att jag har pratat med min gympalärare att jag ska börja bygga upp mitt knä (jag tänkte att jag kunde göra det i gymmet när vi hade gympa), men nej då säger han att jag ska göra det under lektionstid i gympasalen.. Men har jag fått göra det då? Nej, utan han kör ut en för man inte kan vara med! Jag är riktigt irriterad på detta..
Men ska iaf prata med honom om det så får jag se vad som händer..

Imorgon ska jag iaf dra till min syster för att plugga matte, har ju matteprov på onsdag och kan faktiskt ingenting! Så det blir att vara där hela dagen och plugga! :)

Sen till helgen så ska jag gymma med pappa! Haha undra hur jag kommer att klara det? har inte tränat på hur länge som helst ;)


haha undra om jag orkar göra så? ;)

men nu tänkte jag faktiskt ta och plugga lite innan jag ska sova!

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av caroliine

Alla lärare e helt sär.. <3

DATUM: 2010-03-09 | TID: 18:13:10
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0