s' hände något äckligt förut

Äntligen är det fredag! Riktigt skönt med helg :)
Är hemma hos pappa och har precis ätit varm macka, mums på det!! har även börjat lite på medicinsk grundkurs som vi ska ha prov på snart. tänkte att det var lika bra att börja så att man inte behöver stressa :)

Men förut när jag var hemma hos manda hände något riktigt äckligt! Jag & Manda satt framför datorn, sen skulle vi resa oss upp så kände jag mig jätteyr men tänkte att det kunde vart för jag reste mig ganska snabbt. Men sen var jag tvungen att ta tag i manda för att inte ramla.
Sen så börjar jag tydligen att skaka, så Manda sätter mig ner igen, men jag fortsätter att skaka.. Hon tror ju först att jag skojar med henne men sen ser hon att jag bara tittar rakt fram utan att säga ett ord. Så hon smäller till mig och jag vaknar till! Kommer inte ihåg någonting förutom att jag tar tag i manda. Det var riktigt äckligt! Usch..

nu ska jag plugga, hörs senare!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0