s' imorgon åker man till syster

ja som sagt, imorgon efter skolan åker jag hem till syster för att plugga lite engelska. har ju prov i det på torsdag och jag har ju lite svårt med just engelska så då är det bra att ha en syster som kan hjälpa mig :)
skolan idag var som vanligt, vi började kolla på en film på svenskan (american history x), och efter det ska vi få ett arbete om filmen :)
efter skolan blev det hem, fixa lite (bla lämna tillbaka balklänningen sen förra året till min systers kompis :$)..
sen har jag även fått beställa hem lite saker ifrån Ellos, bilder kommer när jag får sakerna!
Sen blev det att åka till manda och vara där lite och nu sitter jag här och pluggar lite engelska.. usch usch!
aja vi hörs kanske senare :)
imorgon blir det en sådan dag! ;)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0