s' kände mig tvungen.

 Sommar testet!
Gör det annars kommer sommaren bli ett helvete.

Längtar du till sommaren?: Det enda jag gör :D
Ska du bada?: Jadå det kommer jag säkert.
Ska du sola?: Ja klart :O
Ska du bli brun?:
Vad är det för fråga? klart jag ska??
Ska du äta glass ?: mums ja :D
Ska du supa?: ja det händer nog ja
Shoppa?:
klart
Ska du ut och grilla?:
är man inte ute när man grillar? men jag kommer la grilla hos pappa isf.
Sova i tält?: haha det vet jag inte

Blir det fester?: hoppas
Känner du någon som fyller år?: japp
Nämn 3st vänner du vet du ska träffa?: manda, emelie, benne.. diddi och anya hoppas jag också :D
Hur ska du fira midsommar?: antagligen blir det ödsmål
Ska du åka utomlands?: tror inte det :/
Om vart ska du?: -
Ska du på läger?: ja till vedbände!!
Om vet du någon som ska på samma?: japp :D LÄNGTAR
Bästa sommar minnet: finns MÅNGA
Bada elr Sola: sola!!
Bikini elr baddräkt: bikini
Isglass elr vanlig: beror på
Kompisar eller ensam: kompisar
Familjen elr vänner: vänner

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av awwiee

jaha oki haha :)

DATUM: 2010-03-05 | TID: 18:23:25
URL: http://duhittahit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0