s' redovisning imorgon!

fick bli en gammal bild på mig, detta var när jag hälsade på min syster i Alicante 2008..

Är riktigt trött, men jag tänkte först plugga lite inför redovisningen imorgon :) Måste ju kunna lite utantill! Så jag hoppas på att det kommer gå bra..

Idag var det ju skola som vanligt, jävlar vad sur jag har vart hela dagen tack vare min mattelärare, usch.

Aja efter det stack jag hem en snabbis och sen åkte jag till Manda, tittade mest på TV och dampade som vanligt haha!

 

Men nu ska jag återgå till pluggandet, önska mig lycka till!


Här är några av de saker jag vill köpa!

Mobil - Blir att köpa imorgon med syster! Kostar cirka 2 000kr
Data - Blir också att köpa imorgon! Kostar runt 3 000kr
Hudvård - Blir antagligen att köpa runt den 25, har aldrig testat denna sort, men den ska tydligen vara jättebra så jag får ju allt testa! Ingen aning om pris..
Lotion - Blir att köpa den så fort som möjligt, älskar verkligen denna. Man blir brun plus att den gör så att man inte blir torr :D Kanonbra! Kommer inte ihåg priset tyvärr!

Så imorgon kommer jag förhoppningsvis blogga med en ny dator! Wei äntligen :D

Vi hörs imorgon!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0