s' skadar en dagens lista? ;)

Dagens lista:

Dagens humör: bra!
Dagens borde: soova!
Dagens klädsel: leggings och tunika
Dagens vill ha: värme :)
Dagens planer: sova?   
Dagens beroende: Vännerna
Dagens tråkigaste: att mitt internet krånglar 
Dagens frisyr: nersläppt
Dagens onyttiga: det blir väl kladdkakan, eller ah fantan också.. och kanske kokosbollen? 
Dagens bästa: att jag äntligen fick köpt en mobil och data :D
Dagens sämsta: får väl bli att mitt internet krånglar

Som sagt vad, idag har jag fått köpa mobilen och datan. Det blev en annan mobil än vad jag tänkte från början men är sjuktnöjd ändå :)
Min data, jo den har jag inte gett mig in på ännu.. Ska titta mer på den imorgon, men det bästa är att den är rosa och jäätteliten! Haha ska ta bild på den och lägga in imorgon :)
Ska även göra så att internet funkar på den datan, jag har försökt att få igång det jättelänge nu men det har varit något problem med interne förut så är inte så konstigt kanske..? Eller vad vet jag, jag kan faktiskt ingenting om datorer.. Men det löser jag säkert :)
I skolan idag hade vi en teater på svenskan, haha jennifer har spelat in den så jag ska försöka få tag på den så kan jag lägga in den här :)
Aja nog om detta, tänkte sova nu!

Godnatt på er!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0