s' skolan strax

Godmorgon!
Har precis fixat iordning mig, och ska snart gå till bussen :) Jag har även hunnit plugga lite på morgonen, så nu kan jag faktiskt det mesta!
Slutar tjugo över idag så jag skriver när jag har kommit hem!

Dagens lista:

Dagens humör: än så länge bra faktiskt
Dagens borde: Plugga antagligen ;)
Dagens klädsel: Se bild
Dagens vill ha: Sommar
Dagens planer: Plugga, skolan, träffa manda
Dagens beroende: mobilen och vännerna kommer det bli :)
Dagens tråkigaste: att jag har prov.
Dagens frisyr: nersläppt
Dagens onyttiga: ingenting ännu :)
Dagens bästa: ingenting än så länge
Dagens sämsta: att det är svinhalt ute


Dagens outfit;


Jeansleggings - Ginatricot
Linne - Ginatricot
Tjocktröja - Bikbok

(bilden är tagen i mammas rum ;))

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0