s' sommar shoppa snart kanske?

jag och benne sms lite med varandra. Och vi båda vill ha nya kläder till sommaren, så vi har bestämt oss för att vi ska åka och shoppa lite sommarkläder snart :) Gud vad roligt, att titta på massa linnen osv, istället för massa tjocka tröjor, ne nu får det vara slut på det kalla vädret!

just det, det som min lillebror sa förut om påskägg, hans mamma hade hittat ett påskkit (stavning) på panduro som han ville pyssla med. Till slut ville jag också göra ett litet påskägg :) Så det var bara att sätta sig där och börja fixa, bild på ägget kommer imorgon, haha det var faktiskt ganska roligt, och man får ju verkligen något "eget" till påsken.

har kollat på melodifestivalen också, tyckte inte det var rätt låt som vann. Jag tyckte ju att den var bra, men det fanns några andra som var så mycket bättre..



/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av bennsoN :D

klaaart vi ska köpa nya kläder, ska bli as kul :D<3 saknar dig tönt :D<33

DATUM: 2010-03-14 | TID: 20:35:20
Skrivet av sandra

benneson jaa det kommer det verkligen :D men fatta hur mycket man kommer längta till sommaren då!! saknar dig diiin fjantis! <33

DATUM: 2010-03-14 | TID: 23:49:36
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0