s' underbar dag

ja som sagt dagen har varit hur bra som helst!
åkte till stallet idag med carro, har ju inte varit där på cirka två månader! men kändes riktigt gött att vara tillbaka, så nu blir det att vara i stallet igen :) jag & carro snackade om vad hon skulle hjälpa mig med när det blir bättre väder! gud vad jag längtar till det, för det är vissa saker som jag inte har kunnat göra pga mitt knä, men nu blir det ändringar på det ;)
efter stallet blev det att åka hem till göteborg igen och träffa manda. var där hela kvällen, mysigt värre! haha fick ju mitt lilla ryck :)
nu har jag bara tagit det lugnt och ska strax sova..
bilden på påskägget jag gjorde igår tänkte jag ladda upp, men det hände något så ska testa imorgon igen! :)
godnatt på er!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av M

Taack vad glad jag blir!<3

DATUM: 2010-03-15 | TID: 00:00:51
URL: http://conler.blogg.se/
Skrivet av hanna

Finalisterna i veckans blogg är valda! Kika in och kolla om du har kommit vidare!



Om inte, bättre lycka nästa vecka!

DATUM: 2010-03-15 | TID: 09:20:48
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0