s' 23.24

Nu sitter jag i mitt rum och bara tar det lugnt :)
Har vart i skolan till tre, sedan blev det att gymma med syster i en timme ungefär och sedan blev det att åka till manda!
Känns underbart att ha rutinen att gymma nu, för jag gymmar ju två dagar nu och om jag inte gör det så får jag panik haha ;) nu är det bara att jag ska komma igång med stallet också!! men det ska jag allt göra :D
imorgon hinner jag nog inte blogga, för jag ska till stan med manda efter skolan och handla lite, sedan blir det först till coop för att köpa lite student presenter och sedan blir det att sola så jag kommer ha fullt upp hela dagen :p
fick även ett brev hem idag, ifrån Östra eller ha Drottning silvias barn sjukhus, om att jag ska dit den 16 juni.. hoppas att det kommer gå bra :)
nej men nu ska jag faktiskt sova, har lite ont i huvudet och så..
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0