s' hunnit med mycket idag

jaa, idag har jag faktiskt hunnit med ganska så mycket :)
först var jag då hemma hos manda (för jag sova där) och så blev det att åka hem, fixade iordning mig och sedan stack jag då till coop för att köpa lite saker ;)
efter det blev det stallet, och starlight gick bra som helst :love:
stack sedan hem för att fixa iordning mig och sedan mötte jag upp manda så åkte vi till Frölunda torg för att fixa lite grejer där, sedan åkte vi till hennes syster :)

så har min dag varit iaf, var helt underbart att vara ledig, men imorgon blir det skolan igen.. efter skolan blir det att träffa syster och gymma! :thumbup:

godnatt på er!


jag just nu, vet inte vad mitt hår gör faktiskt haha!!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0