s' känn ingen sorg för mig göteborg

Dagens lista:
Dagens humör: jättebra än så länge  
Dagens borde: åka till coop och fixa en sak där :P
Dagens vill ha: sommarlov!
Dagens planer: åka till stallet och sedan träffa manda
Dagens beroende: musiken, mobilen :D     
Dagens onyttiga: inget ännu faktiskt
Dagens outfit: Titta på bild
Dagens bästa: att jag ska till stallet och att det är sol ute och att jag är ledig ;)
Dagens sämsta: Inget ännu
Dagens outfit:
Jeans - Ginatricot
Linne/topp - Ellos
köpte faktiskt dessa jeans igår :)
efter det åkte jag och manda och solade, man ser att jag är lite röd i ansiktet! haha ;)
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Ankiepankies

söt topp :)

DATUM: 2010-05-26 | TID: 09:13:03
URL: http://ankiepankies.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0