s' Dag 7: Min bästa vän

Min bästa vän är en person som jag har känt i 4 år om man ska vara exakt.
Hon är den personen som ställer upp för mig i alla lägen!
Hon är den man kan skratta med, hon är den man kan vara ledsen med, hon är den man kan prata med! Ja man kan verkligen göra allting med henne.
Jag har alltid roligt när jag är med henne, hon är den mest underbaraste personen jag känner och vi har så sjuka minnen ihop så det finns inte.. Moppen till kungsten, alla dagar på markland, när du gjorde så att moppen vältes när vi var på skolgården, gräddfighten & alla fester som vi har gjort tillsammans är bara en liten del av alla minnen vi har och jag hoppas på att det blir fler! ♥
you'll be in my heart, from this day on now and forever more ♥

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0