s' Dag 1: presentera mig själv

Ja, nu hade jag tänkt att köra igång detta som många brukar göra.. Får se hur långt jag orkar ;)


Jag är en person som kan vara riktigt barnslig, men oftast gör det framför personer jag verkligen känner. Jag kan få för mig att sjunga barnlåtar och hoppa runt som om jag vore 3-4 år..
Jag är oftast en glad person men kan bli väldigt lätt sur, vilket alltid inte är så bra.. Jag är väldigt envis och hänger oftast upp mig på småsaker. Jag är en person som alltid tar vännerna och familjen före allting, ibland tänker jag knappt på mig själv som inte alltid är så bra.
Jag är oftast den som är mig själv och lyssnar oftast inte på vad andra tycker om mig, jag är den jag är och så är det. Min klädstil hänger väldigt mycket på vad jag har för humör, och det gäller även musiken, som till exempel om jag är glad vill jag gärna ha på mig leggings, någon fin tröja, fixat hår och kanske smink och då lyssnar jag på det som kommer på radion, när jag är arg vill jag ha jeans med någon hood-tröja och lyssnar gärna på rock, så ja allt handlar om på vilket humör jag har.
Jag har alltid i alla mina år gillat att sporta, eller träna överhuvudtaget.. Från det jag var 5,6 år och 10 år framåt har jag spelat i fotboll men fick sluta pågrund av en knäskada, men nu håller jag mig till ridningen, men vill snart börja träna mer, då jag mår bättre av att träna och känner mig mycket gladare..
Jag går andra året på Omvårdnads programmet och när jag blir stor så vill jag jobba inom ambulansen.
Om man kunde leva på choklad så hade jag garanterat gjort det!!
Mina största fobier är spindlar, ormar, ballonger och hälsenor.. Det låter galet men så är det, inga ballonger kommer inte i närheten av mig.
Hoppas att ni har fått en liten uppfattning om mig :)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0