s' Dag 2: Min första kärlek

Om man bortser från när jag var liten och trodde att min bästa kill kompis som jag kände sen det jag var typ 1 år och till det jag var 6 att vi skulle bli tillsammans när vi blev äldre och gifta oss så hade jag min första kärlek när jag var 13,14 år.
De första gångerna jag såg honom så tyckte jag att han inte alls var fin.. Månaderna gick och sommaren kom, jag & min kompis bestämde oss för att träffa han och hans kompis för att skojs skull. Vi märkte rätt fort att killarna var riktigt roliga att vara med, och vi var med de ganska mycket under den sommaren och så en dag träffade jag honom ensam, och vi satt och snackade.. Då märkte jag att han inte var så ful som jag såg från början, kanske tyckte jag han var fin från första gången men jag inte ville inse det själv, vad vet jag.. Vi pratade mycket på MSN, SMS osv och vi träffades mycket och tillslut blev vi tillsammans.
Dock var vi bara tillsammans i några månader, men detta var min första kärlek.
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0