s' plugga sen soova.

ligger i sängen med tusentals, okej några läxor som jag ska försöka hinna med innan jag ska sova. imorgon har vi en redovisning, panik panik.. men får hoppas på att det går bra för de är ändå halvklass så det fixar sig säkert (:
idag var skolan helt okej, missade första lektionen *oj :$*, men sen rullade det på som vanligt. fick sluta halv 2 istället för tio över 2, riktigt skönt faktiskt. Det blev direkt att åka till Vårdcentralen för att kolla upp jag kunde ta sprutan, men nej måste ha målsman med sig eller att de skriver på att jag får.. fan vad trött jag blev på det, aja jag stack till Backa plan och handlade mina skor :D
Juste, jag har ju Figo här nu också, han ligger och sover.. Men nu blir det att gå upp extra tidigt för att han ska gå ut innan *suck* aja får väl sätta fart med pluggandet nu då så jag orkar gå upp imorgon.
Tänkte ju lägga in bilden idag, men det funkar fortfarande inte. Får försöka igen imorgon :)

Veckans läxor;
Onsdag: Svenska redovisning
Torsdag: Matteprov, arbetsmiljö och säkerthet
Fredag: Engelska prov
Plus att jag måste bli klar med Medicinsk grundkurs innan fredag.. Ska väl egentligen inte klaga på mina läxor men :)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0