M' im the worlds greatest

Jaha här går man in på bloggen, och tänker ja nu ska man skriva dagens första inlägg och då har Sandra redan skrivit inte bara ett utan tre! Skandal.. Medan hon jobbar så har jag legat i sängen och sovit, gick upp för en stund sedan och har  bara rökt och vattnat blommor, ja vad gör man inte för pengar ! Men ska börja göra mig i ordning nu men va fan ska man ha på sig?! Sedan äta när patrullen ( Mamma,Syster och Tobbe ) kommer hem. Sedan bär det av till lilsis och stanna där hela kvällen, blir väl hem med sista bussen eller något liknande!

Nog om det, orkade inte skriva något igår var helt slut men det ska nog antagligen bli bättre uppdatering idag, iaf ikväll då åker dagens outfit upp och lite andra goa bilder! (L) Hoppas ni får en skön och varm sommardag så ses vi när vi ses.



Dagens vill ha!

// mäända

Kommentarer:
Skrivet av linndokken

vart köper man dom vita shortsen ? :)

jag vill ha mitt svar på SMS inte här är du gullig :) <3

DATUM: 2009-07-04 | TID: 03:07:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0