s' What is love

Vaknade av att min lillebror kom in till mitt rum vid halv 10 (!).. Blev bara att gå upp och börja fixa sig, för skulle nämligen passa honom.. När pappa kommer hem så ska han köra mig till stallet och så ska jag möta upp Carro och så ska vi fixa och så :) Efter stallet ska antagligen jag träffa Manda. Annars vet jag inte hur dagen ska se ut, kanske händer något spännande ikväll, vem vet? (:
Igår efter jag hade suttit vid datorn, la jag mig i soffan och glodde TV. Jag var så jävla trött så jag orkade inte göra något annat. Tittade på IDOL, häärligt att Mariette åkte ut (Y)
Men vi hörs säkert senare :*


Ha en bra lördag :)

/ säändr




Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0