s' hallelujah

hej på er igen!

sitter fortfarande framför datorn men har dock inte plattat mitt hår.. en bild som jag skrev i förra inlägget får ni ikväll, för tänkte ta med min kamera nu när jag ska träffa min syster och sen efter det kanske jag hinner träffa manda innan jobbet. Så det kanske blir lite bilder :)
Har ingen aning om när jag slutar idag men jag hoppas att jag får gå lite tidigare idag, för jag får ju sluta senast kvart över nio, vilket jag inte orkar med när jag fyller år :o men men det är ju så i vuxenlivet så varför inte vänja sig nu? (:
men nu måste jag platta håret innan jag får flipp på det :)

ha en underbar dag idag sötnosar för det kommer jag ha!


/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0