S' sandra tipsar

Hej på er :)

Brukar ni ha slitet eller torrt hår? Det brukar jag också ha, men så hittade jag ett schampo i en affär som är bra för det. Och jag märkte ganska mycket skillnad också. Så om ni är trött på torrt och slitet hår rekomenderar jag starkt Herbal essences. Färgen på flaskorna är blå/turkos och det är en rosa blomma på. Det kostar under 100 lappen. Så istället för att testa dyra schampo och balsam testa då detta.

Sedan ska jag även tipsa om en annan sak. För er som rakar er, och har slut på rakludder eller bara använder tvål och ni märker att ni skär er mycket testa då en tvål som heter Barnängen, den lenar upp huden och man skär sig inte alls lika mycket som man gör med andra tvålar. Jag brukar använda den när jag har slut på raklöddret och jag skär mig inte mycket, ibland ingenting alls, det beror ju på hur stressad man är osv. Men barnängen rekomenderar jag starkt, en tvål som gör huden len efter man har rakat sig också :) Tvålen kostar under 100 lappen också :) Så om du nu skär dig mycket och är trött på att ha massa plåster överallt på benen, testa då barnängen :)



där har ni allt på samma bild :)
Lycka till!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0