S' solen tittar fram!!

Hej på er :)

Har precis kommit hem till manda, började skolan 10 i nio. På svenskan hade vi en gruppuppgift, sedan skulle vi skriva om vad vi tyckte om ämnet osv :) sedan sista lektionen var det medicinsk grundkurs där vi fick ett papper där vi skulle klistra in de olika sakerna inne i kroppen. ganska lugn dag idag iaf :) vi slutade 10 i 2 så väldigt skönt. Efter skolan stack jag iaf hem och väntade på Lenny, sedan tog han bilen och jag moppen för jag skulle serva den. Jävlar vilken väg, först höll jag på att vurpa sedan höll jag på att flyga bort! men nu är den iaf inlämnad :)

Efter det mötte jag upp manda och nu väntar hon på att jag ska bli klar framför datorn så vi kan kolla en film :)

men skriver mer när jag kommer hem!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0