s' 2010-12-02

Hej på er :)
Just nu ligger jag i sängen och ska strax sova, men tänkte faktiskt skriva ett litet inlägg ;)
Idag så var det ju skolan, på svenskan så hade inte vi någon lärare för att hon skulle iväg, så vår klass satt inne i klassrummet och snacka lite och även titta på datan ;) efter en liten stund så fick vi idén om att titta på julkalendern, sagt och gjort det gjorde vi haha :D Den verkar faktiskt vara bra, enligt mig!
Sista lektionen hade vi teckenspråk och då fick vi lära oss nu tända tusen juleljus, så nu kan man ju den lite! ;) Efter skolan så åkte jag hem till mormor som behövde hjälp med lite saker, så jag var snäll och hjälpte henne. Sedan åkte jag hem till manda :)
Juste, igår var jag i Ullared, jag fick köpt de flesta julklappar faktiskt och även lite saker till mig själv så jag är nööjd! :D Har aldrig vart såhär tidig med julklappar någonsin så det var ju på tiden hahaa ;)
Saker jag köpte till mig själv;
♦Toffsar
♦ Ansiktsmask
♦ Handkräm
♦ Ridstrumpor
♦ Mysiga strumpor
♦ Linne
♦ Ridvantar
♦ Ridtröja
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt! :)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0