s' semledagen!

Är hemma hos pappa nu, slutade jobbet vid halv fyra för jag och pappa skulle hämta min lillebror :) Riktigt skönt att sluta tidigare faktiskt!
Idag har är det ju semledagen, och jag har redan mumsat i mig en liten semla fick nämligen var sin på jobbet så ah! Kanske blir en ikväll också vem vet?
Dock gillar jag faktiskt inte mandelmassan, skrapar alltid bort den haha! :$
Är på jättebra humör idag faktiskt, riktigt härligt!

Ikväll tänkte jag komma på ett tips! Vad sägs om det?

Nu tänkte jag få i mig en macka, vi hörs ikväll!

(tänkte lägga ut en bild men blogg.se vill inte samarbeta)

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av Ingrid <3

KOmmer det ett särskilt inlägg med frågestund eller ska man fråga på vilket inlägg som helst? :)

DATUM: 2010-02-16 | TID: 17:39:20
URL: http://lifewithingrid.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0