s' då var det dags för lördags mys :)

Har precis fixat iordning mig, tog god tid på mig :) Och hann allt jag skulle, så är mycket stolt för annars brukar jag få stressa som fan. Blev att ta på sig "mys" kläder idag, min Katrinelunds tröja och ett par jeansleggings. För jag antar att jag och manda bara ska titta på film ändå?
Sitter nu och väntar tills manda ska sms och säga att jag ska börja gå ner till Coop som tar fem minuter för mig ;) Men det blir att ta på sig mycket, för det är kanske -10 grader här, fyfan?
Blir väl att slänga på sig min mössa och min underbara vinterjacka, mys (L)

Nu ska jag hitta mössan och sedan sticker jag antar jag

Ha en fin lördag!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0