s' kusinvitamin idag ;)

ja idag träffade jag min kusin Carro, hon hämtade upp mig vid centralen och så åkte vi mot Allum :)
jag fick en jättefin blus av henne och även mat, tack så mycket ♥ sedan köpte även jag en kalender (BEHÖVDES) & ett skärp :)
efter det åkte jag hem till manda och så var Linda & Lilly där, så vi tog en promenad ner till hamnen, köpte godis i den nya godis affären och även glass så satte vi oss vid hamnen en liten stund :)
sedan gick vi till lekplatsen för att Lilly skulle få leka lite, undra egentligen vem som tyckte det var roligast? ;)
för en liten stund sen så kom jag & manda hem till mig och vi ska strax sova, för imorgon ska vi passa Oliver, Liam och Lilly ♥
jag och manda nu ;)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0