s' en sur sandra

mjo ni läste rätt är ganska sur på min nya data just nu.. fattar inte varför men det går inte att ladda ner MSN, för behöver en nyare för att kunna använda den? helt cp, så tröttnade på den och startade min gamla data istället :)
får se om jag är på bättre humör imorgon så jag kan fixa det, hoppas det!
men iaf, idag var det skola som sagt sen drog jag ju till manda. hjälpte henne med hennes svenska läxa. sen var det min tur att plugga och jag gjorde klart mina svenska dikter. en sak avklarad iaf, nu har jag en annan svenska grej kvar att göra men det fixar jag imorgon i skolan för har inte alls mycket kvar :)

och jag har lovat mig själv en sak. nu när jag har en ny mobil så ska jag försöka ta kort på något varje dag (ska försöka med varje dag)), som jag kan visa på bloggen :)

min nya data! (L)

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av Louise aka Wizy

Snygg dator du! ;)



Det är ju bara du som bloggar här. O.o'



/Louise

www.wizy.bloggsida.se/

DATUM: 2010-03-06 | TID: 17:18:25
URL: http://www.wizy.bloggsida.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0