s' vedbände 2010, ännu mer bilder :)

Här kommer lite mer bilder ifrån Vedbände;
Jag & Marianne sista kvällen
Ibland måste man ju sjunga också när det är sista kvällen ;)
Ida & Becca fick testa på att vara kökspersonal sista kvällen :D
Sista dagen, Lilla Gruppen :)
Stora gruppen ♥
Stora gruppen
Jag & Pantani ♥
Stora gruppen
Sen efter uppvisningen fick alla komma in och personalen gav oss en ros som vi skulle ha i munnen och trava runt ;)
Ja detta var de bilder jag ville dela med mig av, nu ska jag sova, dags för skola imorgon :)
Godnatt!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Anonym

fina bilder du har på bloggen:)

Http://smekizz.blogg.se

DATUM: 2010-09-18 | TID: 22:26:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0